Jun 29, 2008

KES LIWAT...ANWAR LAGI!!!!!


Kuala Lumpur, 28/06/08: Satu laporan telah dibuat terhadap Dato' Seri Anwar Ibrahim Penasihat kepada Parit Keadilan Rakyat(PKR) berhubung kes liwat yang telah dilakukan oleh beliau terhadap salah seorang pembantu peribadinya.

Mohd Saiful Bukhari b. Azlan berumur 23 tahun dan no kad pengenalan 850706-01-5687 telah membuat laporan polis berhubung kes beliau diliwat oleh Dato' Seri Anwar Ibrahim. Antara isi kandungan laporan berbunyi begini " Saya Mohd Saiful Bukhari B. Azlan melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya, perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. Kejadian terakhir berlaku pada 26/06/08 di unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jalan Setia Kasih Kuala Lumpur. Oleh itu tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan keatas saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai dan majikan saya Dato' Seri Anwar B. Ibrahim-Ketua Umum PKR.

DSAI telah membuat kenytaan bahawa ini merupakan satu konspirasi politik untuk menjatuhkan beliau dan menyebut beberapa nama pemimpin kerajaan yang merupakan dalang kepada konspirasi ini. Tetapi sebagai pemerhati rakyat perlu bijak menilai samada ini merupakan konspirasi daripada kerajaan atau perancangan daripada beliau sendiri untuk meraih simpati rakyat. Antara faktor yang boleh beliau mendorong untuk berbuat demikian ialah seperti berlaku beberapa perkara atau isu yang berlaku kepada PKR sehingga populariti beliau dan Parti semakin menurun. Isu dalaman yang berlaku dalam PKR serta penglibatan adik beliau sendiri di dalam KDEB yang telah menyebabkan keraguan di kalangan rakayt Malaysia, justeru itu dengan menimbulkan isu untuk meraih simpati rakyat mampu menaikkan populariti beliau kembali di arena poltik tanah air.


No comments: