Feb 20, 2014

APA NI TERESA COK BETUL KER LU CKP NI????





Melihat sejauh mana tahap kecerdikan Ahli Parlimen Seputeh yang mendahului Polis dalam membuat kenyatan dan penyiasatan dengna menuduh UMNO menjadi dalang kes simbah cat di pejabat beliau. Kita boleh melihat secara logik mcm mana perkara ini akan berlaku jika tanpa kunci? 

1. Bagaimana menyimbah Cat dengan grill besi terkunci - Momentum lajakan terhalang dengan tangan tersilang didalam grill dan kedudukan cat sehingga tangga jarak 9 kaki,


2. Penyimbah ini mengunakan kekuatan tangan kiri, sbbnya simbahan tertumpu pada bahagian kanan. Begitu juga sebalik...nya

3.JIKA dia memasukkan tong cat melalui lubang grill..Muat tak? rasanya tong 1 liter pun tak muat- 

4. Limpahan atau lelehan tidak wudud pada hadapan Grill jika disimbah dari luar griil dan palang grill bersih dari simbahan.

5. Ini bermakna cat di"tumpahkan" dari dalam Grill, kerana kesan simbahan , percikan tidak wujud.

6. Wujud perkataan dan kenyataan "Polis mengesan cap jari pada kertas kerana kami telah membuka kertas tersebut" - Kenapa dikeluarkan kenyataan ini- Sedangkan polis belum membuat persoalan forensik makmal.. Bagaiman mereka boleh mengaku?

7. Jika pengkhianatan berlaku, adakah orang yang akan menyimbah cat dari dalam drill akan membawa tong cat keluar sedangkan tindakan mesti dilakukan dengan cepat.. Dimana tong Cat? 

8. Jika simbahan dari luar.. Mengapa palang grill terselamat dari percikan.


kesimpulannya :

Kita perlu ingat , apa juga gambar kenyataan yang dikeluarkan pembangkang adalah bertujuan untuk melakukan FITNAH kepada UMNO- Semua gambar adalah PEMBOHONGAN dan PROPAGANDA mereka untuk rakyat membenci UMNO dan kerajaan. Jadi lah pembaca yang berfikiran yang logik akal dan jangan menjadi pembaca yang hanya berat sebelah kepada sesuatu pihak. Lihat gambar seterusnya.




1 comment:

Anonymous said...

Sejak bermula kes ni saya dh terfikir yang cat tersebut disimbah dari dalam. kalau dari luar tak mungkin tak ada sedikit pun cat pada grill. Satu lagi kalau cat disimbah dari luar mana bekas atau pun tin cat? ini semua memang dah dirancang untuk mengalih perhatian umum terhadap kes video tu. fikir fikirkanlh.